MARVEL RIVALS - 5 680 LATTICE
Vid köp får du 5 680 Lattice, som är valutan när du spelar Marvel Ravels. Använd Lattice för att köpa stridspass; lås upp episka kostymer, sprayer och andra kosmetiska hjälteprylar i butiken.