Mars Survivor: Green Gun
Med denna DLC får du: - En superb Starstrider-dräkt - Ett exceptionellt Deimos-SMG - Exceptionella Tharsis-overaller - En fantastisk Tharsis-mask - En fantastisk Lumina Carrier - 36 klädskrot - 24 vapenskrot - 500 juveler - 150 plast - 75 batterier - 40 silikon Öka dina chanser att överleva med ett nytt vapen och rustning!