Marooners
Spela en galen blandning av roliga partyspel med action som regelbundet växlar fram och tillbaka mellan spelen. Kan du hantera allt galet växelkaos? Spela med dina kompisar både i soffan och online medan du skrattar sadistiskt åt deras missöden. Om du dör kan du komma tillbaka och spöka för dem. Spring, hoppa och daska dig fram till seger! Galenskap med partyspel: upplev ett galet växelkaos med action som hoppar mellan ett flertal olika intensiva minispel när du minst väntar dig det, eller ta dig an utmaningen med att slutföra en komplett genomspelning av varje minispel en gång. Du kommer att ställas inför olika speltyper och överraskande bonusbanor. Välj din Marooner: det finns en uppsjö av knäppa figurer som du kan låsa upp och spela med, och över 70 vansinnigt roliga vapen som kan låsas upp och användas. Om du dör kan du komma tillbaka och spöka för dina kompisar. Spela i partyläge och arenaläge: 25 olika spel och arenakartor. Du kör för fullt i jakten på skatter i partyläget eller svingar allt vad du kan för att se vem som är kung i ringen i arenaläget. Vad du än väljer kan du förvänta dig det oväntade! Smidig spelkänsla både lokalt och online: upp till 6 spelare i olika sorters lokal- och onlinekombinationer där du stiger i nivå och låser upp nya vapen, plus komplett bot-stöd för spel för en eller flera spelare, åskådarläge, strömlinjeformat matchnings- och lobbysystem.