Mardrömmen före Jul
En mardröm innan jul? Verkar läskigt, fast kanske kul. Block att utforska i skrämmande längder och rödsten i otroliga mängder. Du må vara rädd, men varför vela? Det här vill du inte missa att spela! Endast tillgängligt för Minecraft (2017), inte kompatibelt med Minecraft: Xbox One Edition (2014).