Many Faces: Console Edition
Retroarkadspel skjuter skarpt igen! Se till att Many Faces-kungen får betala för att han väckt dig ur din skönhetssömn! Many Faces är ett flerriktningsskjutspel inspirerat av klassiska arkadspel. Det kombinerar enskärmsaction med slumpmässigt genererade nivåer som ständigt håller dig på tårna. För att garantera att ingen spelomgång blir den andra lik kan du dessutom personanpassa dina spelfigurers vapen och förmågor under spelets gång.