Mahjong
Spela ett zenspel! Upptäck det kända traditionella spelet från Kina på nytt. Hitta alla de matchande paren bland brickorna för att komma vidare till nästa nivå, men akta så att du inte stänger in dig. Koncentration och uppmärksamhet är nödvändigt för att klara av de vackra banorna vi har skapat åt dig. - Traditionell mahjong med all dess djup och förtrollande skönhet. - 70 nivåer med varierande svårighet och nya pussel. - Anpassa dina spel med olika grafiska teman. - Jämför dina resultat med dina vänner och andra spelare runt om i världen.