Magnetic: Cage Closed
Magnetic är ett pusselspel i första person som låter dig manipulera och bemästra magnetiska krafter. Spelets mekanik är fokuserad kring ett verktyg: Spelarens Magnetvapen. Detta verktyg är allt du har till din hjälp för att navigera den vidsträckta och dödliga fängelse-labyrint du blivit inkastad i.