Magical Bakery
Välkommen till en magisk värld full av sötsaker! Magical Bakery är ett matlagnings- och managementspel för en spelare som utspelar sig i ett förtrollat bageri som säljer sötsaker och bakelser – med och utan magiska effekter! Utforska ett liv fyllt av magi, utmaningar och lyckan i att skapa förtrollade bakverk som får dina kunder att återvända gång på gång. Bli den ultimata magiska bagaren och bevisa att du är värd att ärva det magiska bageriet! Lär dig baka med magi och passion Du är en ung bagarlärling på kademin för magiska bagare, och tiden är inne att visa vad du går för. Skapa delikata bakverk och dekorera dem med magiskt strössel för att lösa dina kunders problem, värma deras hjärtan eller helt enkelt sätta guldkant på deras vardag. Lås upp nya ingredienser och uppgradera bageriet Mixa, knåda, baka och dekorera för allt vad du är värd! Lås upp nya ingredienser och uppgradera bageriet med hjälp av två intressanta karaktärer: Affärsdraken och smeden är redo att bistå dig i ditt uppdrag att förvandla det nedgångna bageriet till det populäraste stället i stan. Visa att du är värd att ärva bageriet Ditt öde väntar! Visa vad du går för genom att få godkänt på en rad prov anordnade av Akademin för magiska bagare. Varje söndag anländer akademins bedömare för att kontrollera dina framsteg, så ta dig an utmaningen och visa upp dina magiska färdigheter! Gå upp i nivå för att låsa upp nya recept och ingredienser, och utnyttja unika naturkrafter. Ärv bageriet från den gamla häxan och återuppväck denna fantastiska fristad!