Machines & Mines Bundle
Detta paket innehåller Giant Machines 2017 och Gold Mining Simulator Jätte maskiner 2017 Ta kontroll över de största industrimaskinerna som någonsin byggts. I Giant Machines 2017 kommer du att krossa berg, skära stål, gräva djupt i radioaktiv malm och till och med transportera en rymdfärja. Spela igenom en fullständig berättelsedriven kampanj på 6 verkliga platser. Varje maskin har realistiska cockpits, analoga kontroller och fullständig fysiksimulering. Lås upp Time Attack-läget för att tävla om medaljer och höga poäng. Maskiner inkluderar: Bagger, Crawler, Bulldozer, Digger, Dumper, Demolition unit och Car Crane. Simulator för guldbrytning Börja i liten skala. Gräv djupt. Bli rik. I Gold Mining Simulator kan du börja din resa med bara en hink och en dröm. Kör riktiga gruvmaskiner som grävmaskiner, borrar och bulldozers. Uppgradera utrustningen, reparera haverier och expandera din verksamhet i fyra detaljerade inmutningar med dynamisk terräng. Använd verkliga tekniker för att utöka ditt guldimperium - från hog pan till fullskalig tvättanläggning.