Lyoid Character Pack
Konst- och rättvisans gud, Mr. Lyoid, ansluter till 3on3 FreeStyle! Den nya hemlige agenten från Jack The Pink är på ett hemligt uppdrag för att lösa ett icke offentliggjort fall. Möt Mr. Lyoid och känn hans styrka nu! Detta paket innehåller: ‑ Karaktär — Lyoid ‑ Lyoid Tillväxtbox‑biljett ×5 *Om du köper detta paket är det inte återbetalningsbart eftersom det innehåller engångs‑/ icke återtagbara spelobjekt. *Efter köp skickas paketet till meddelandelådan. *Om du redan har Character Pass byts Lyoid mot ett visst antal poäng.