Luna Legendary Pack
Luna förvandlas för att vinna sin kärlek och stiger ner som en prinsessa i människornas värld! Lås upp en speciell färdighet med sin sanna form, Ravieta. Detta paket innehåller: - Karaktär - Luna (P4) - 300 poäng - Luna Hår nr 3 - Luna Tema nr 3 - Luna Namnbricka - Luna Growth Box Ticket x40 - Luna FS Black Pack x5 *Om paketet köps kan det inte återbetalas eftersom det innehåller engångsföremål i spelet som inte kan hämtas. *Vid köp hamnar paketet i meddelandelådan. *Om du äger Luna byts Luna mot ett visst antal poäng.