Lumberjack Pack
Skogshuggardräkt plus 4 verktyg Detta är ett utseende för föremålet i farligt gods-dräkten. Du kommer att kunna applicera detta utseende på en reparationsbänk eller när du tillverkar föremålet i spelet.