LumbearJack
Jack är en ödmjuk björn med en okomplicerad dröm: att återställa naturen till sin forna glans med hjälp av sin pålitliga yxa och sina djurvänner. Hugg dig fram genom maskinerna, slå in lite vett i skallen på nedskräpande människor och samarbeta med skogens knasiga djur för att sätta stopp för industrijätten Evil Works ondsinta planer.