Luckslinger
I Luckslinger stjäl du dina lyckliga stjärnor - var noga med att spendera dem klokt! Delvis inspirerad av de orealistiskt snabba pistolslingarna, den mörka grusiga humorn och de girighetsdrivna antihjältarna från de spaghetti västerländska klassikerna. Helt inspirerad av vinylgrävning, graffitisprutning, rimning och de långsamma jazzy trumproverna från hiphopkultur och ljud. Känner du otur? I Luckslinger rider du väster om banditer, stjäl deras tur och använder den för ditt eget bästa. Ju mer tur du har, desto större chans har du för att undvika kulor, bättre byten vid dina fötter och att hålla dig vid liv. Men när du har lite tur i ditt pålitliga armband kollapsar broar, stenar tumlar och banditer kanske vet var du sover den natten. I Luckslinger litar vi på lottningen i dragningen. Clovercreek och de galna outlawsna - Staden Clovercreek har blivit rånad blind. Sex ökända brottslingar stal stadens dyrbara lycka och det är upp till dig att ta tillbaka dem. Få betalt det gyllene priset medan du gör det, eftersom bounty hunters inte gör välgörenhetsarbete. Anka vän till slutet - Hela tiden följer du med din följeslagare Duckbridge. Han returnerar din kastkniv, tar extra hälsa och distraherar dina fiender ... men bara när hans lilla lilla ankahjärna säger till honom att göra det.