Lost Sea
Efter en monsterstorm över Atlanten, befinner du dig strandsatt på en mystisk ö. Har du vad som krävs för att fly från Lost Sea? Lost Sea är ett fartfyllt äventyrsspel som utspelar sig i Bermudatriangeln. Rekrytera en besättning av överlevande som kan hjälpa dig att utforska de farliga öarna när du jagar efter artefakter som behövs för att navigera Lost Sea.