Lost Code-vapenlagerpaket
Är det här arvet från en svunnen civilisation? Få ett set med vapenlager med helt ny förvandlingsmekanik! Följande ingår: - Lost Code: Asca-vapenlager - Lost Code: Kiri-vapenlager - Lost Code: Carnhan-vapenlager - Lost Code: Rah-vapenlager - Lost Code: Mia-vapenlager - Lost Code: Nir-vapenlager - Lost Code: Mjo-vapenlager - Lost Code: Alos-vapenlager - Lost Code: Labr-vapenlager - Lost Code: Sara-vapenlager - Lost Code: Telth-vapenlager - Lost Code: Kera-vapenlager - Lost Code: Jura-vapenlager - Lost Code: Iru-vapenlager Obs! Produkterna i setet kan köpas separat. Undvik dubbelköp. När du har köpt innehållet kan du prata med kuriren och välja Add-on Content för att ta emot det. Användningen beror på innehållstypen, enligt nedan. - Du kan använda rustningslager från menyn Layered Equipment Settings i Item Box. Rustningslager är kosmetiska föremål som ändrar karaktärers utseende utan någon spelmekanisk påverkan. - Beroende på vapentyp kanske effekterna för att dra eller stoppa undan vapen med lagret Lost Code inte visas när du gör en specialdragning eller -undanstoppning. *Föremålen i den här uppsättningen kan köpas separat. Se till att inte köpa samma föremål två gånger.