Look Mum No Computer
Gör dig redo för en vild åktur där musik möter förödelse! Look Mum No Computer tar dig med till det udda pixeluniversumet Soldersworth, där du tillsammans med Sam och hans synthsidekick Kosmo ska bekämpa onda hushållsartiklar och laga dem från insidan, ett elektrifierande taktslag i taget! Utvalt innehåll Skapa musik interaktivt: Skapa och uppgradera unika moduler som inte bara fungerar som kraftfulla vapen, utan även utgör instrumenten i spelets föränderliga soundtrack. Anpassa din spelstil och komponera din egen elektroniska musik medan du kämpar mot onda maskiner. System för egenbyggen: Samla föremål och skapa nya moduler inspirerade av skaparen Look Mum No Computers ikoniska design, bland annat eldkastarmodulen, en glödhet hyllning till den ökända eldkastarorgeln. Märkliga världar att utforska: Ta dig in i de märkliga och livliga pixellandskapen inuti maskinerna, där det vimlar av bisarra varelser, svåra uppdrag och episka bosstrider. Dynamiska strider: Ta dig an svärmar av fiender med hjälp av dubbla spakkontroller, och balansera energiförbrukningen för att driva både arsenalen och den elektrifierande musiken. För både musikälskare och spelare: Oavsett om du gillar retrospel, elektronisk musik eller Look Mum No Computers uppfinningsrika anda har det här spelet något du lär älska. Äventyret väntar Besök Soldersworth och slåss mot onda maskiner, möt oförglömliga karaktärer och avslöja det musikaliska kaoset på insidan. Kan du reparera maskinerna, besegra bossarna och återställa harmonin, eller tappar du rytmen för alltid?