Like a Dragon: Infinite Wealth Leveling Set (Small)
Extrainnehåll för Like a Dragon: Infinite Wealth med användbara föremål som ökar nivån och jobbrangen för din grupp. * Observera att denna uppsättning ingår i andra paket. * Denna uppsättning kan endast köpas en gång. Innehåll: – Level Booster (Single-Use Special) x 5 – Health Booster (Single-Use Special) x 1 – Mood Booster (Single-Use Special) x 1 – Muscle Booster (Single-Use Special) x 1 – Guts Booster (Single-Use Special) x 1 – Brain Booster (Single-Use Special) x 1 – Spirit Booster (Single-Use Special) x 1 – Reflex Booster (Single-Use Special) x 1 Nivåökningar: Dessa föremål ger tillräckligt mycket XP för att öka en karaktärs nivå med 1. De påverkar inte jobbrangen och kan inte användas av karaktärer som har nått sin högsta nivå (nivå 99). Observera även att dessa föremål bara ger så mycket XP som behövs och gör därför mer nytta ju längre karaktären är från nästa nivå. Värdeökningar: Dessa föremål höjer en karaktärs motsvarande värde (HP, MP, Attack, Defense, Magic, Willpower, Agility). De kan inte användas av karaktärer som har nått sin högsta nivå för värdekategorin.