LIGHTNING RETURNS FFXIII
Lightning, stjärnan från FINAL FANTASY XIII-serien, ställs mot sin ultimata utmaning. Upplev en ny spelvärld, ett nytt stridssystem och utökade anpassningsmöjligheter. Den episka FINAL FANTASY XIII-berättelsen har nått sitt nervkittlande slutkapitel, och varje sida hos spelet har förnyats för att leverera en nyskapande spelupplevelse. Världen går under om 13 dagar, och än en gång vilar ödet i händerna på en enda kvinna.