Let's! Revolution!
Gör uppror i Let’s! Revolution!, ett roguelite-pusselspel som bygger på klassiska minröjsregler med slumpgenererade labyrinter och turordningsbaserad taktik. En livsfarlig kurragömmalek väntar dig, där du jagar den ruttna kungen genom det magiska landet Beebom. Sätt din problemlösningsförmåga på prov! Vänd på brickor för att överlista livsfarliga fiender och hitta kraftfulla föremål och förmågor. Undvik kungens farliga lakejer eller dräp dem i strategiska turordningsbaserade strider. Utrusta dig med över 100 föremål och förmågor inför den sista striden med kungen i Beebom City. Hoppa in i Beeboms vackert handritade värld i debuten från den prisbelönta animationsstudion BUCK. Antfoods levande musik och ljuddesign ger Beebom liv. Hjältarna Välj hjälte bland sex unika klasser, var och en med sin egen spelstil och sina egna förmågor, däribland: The Charger, ett kraftpaket som utför kraftfulla attacker men måste rusa in i dolda brickor för att få energi. The Shadow, som använder listiga föremål som rökbomber och sömnpilar för att överlista fiender. The Oracle, ett magiskt snille som ger mer information om labyrinterna med överlägsen logik och teleportering. Utvalt innehåll FOLK ATT TRÄFFA: Längs vägen stöter du på ett stort karaktärsgalleri med många minnesvärda personer som får liv genom uttrycksfulla animationer och fräck dialog – från kungen och hans underhuggare till handlarna som hjälper dig längs vägen. HÅLL DET ENKELT: Säg adjö till tröttsamma beräkningar och obskyra sannolikheter. Den brädspelsinspirerade mekaniken sätter fokus på att lära dig förmågor och den strategiska spelmekaniken. SATSA HÅRT: Det finns fem nivåer av nytt spel+ för varje klass, så erfarna spelare får sätta färdigheterna på prov. ELLER SLAPPNA AV: Ta en paus från utmaningen med det lätta läget, perfekt för mer avslappnad underhållning eller folk som vill störta monarkin i sin egen takt.