Lethal League
Lethal League är ett tävlingsinriktat spel som går ut på att slå en antigravitationsboll i motståndarens ansikte. Bollen blir snabbare för varje slag, upp till explosivt extrema hastigheter. Spela lokalt eller möt varandra online. Funktioner: – Upp till fyra spelare Spela lokalt och online med upp till fyra spelare, alla mot alla, i lag eller i läget Strikers. – Flera spelare online Bjud in vänner till en privat match eller starta en snabbmatch direkt. – Lätt att lära sig; svårt att bemästra Bli bättre genom att lära dig använda Smashing, Bunting, Parrying och specialförmågor till din fördel. – Karaktärer i streetstil Spela med karaktärer som den galna Candyman eller cyborgkrokodilen Latch, var och en med en egen spelstil och unika förmågor. – Utmaningsläge Kliv ut på planen ensam och besegra en serie motståndare i arkadstil för att komma till den explosiva bosstriden. – Känn rytmen Ett bigbeat-, hiphop- och house-soundtrack med artister som Grillo, Bignic, Dr. Lazer med flera.