Legendary Pirate Crew Pack
Tillägg till Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii som lägger till legendariska karaktärer som Kazuma Kiryu och Daigo Dojima i din piratbesättning. ■ STRONGEST PIRATE CREW SET - Besättningsmedlem: Kazuma Kiryu - Besättningsmedlem: Daigo Dojima - Besättningsmedlem: Yuki - Besättningsmedlem: Ono Michio ■ ENTHUSIASTIC SUPPORTERS SET - Stödkaraktär: Futoshi Shimano - Stödkaraktär: Tsukasa Sagawa - Stödkaraktär: Homare Nishitani - Stödkaraktär: Nugget *Du måste äga ett exemplar av Like a Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii för att använda det här tilläggsinnehållet. Uppdatera spelet till den senaste versionen innan du använder innehållet. *Tänk på att extrainnehållet som ingår i det här paketet även säljs i separata set eller utgåvor. *Legendary Pirate Crew Pack blir tillgängligt efter att huvudpersonens piratskepp uppgraderas i kapitel 2 av huvudspelet. *Innehållet i Legendary Pirate Crew Pack räknas inte till prestationer i spelet.