Legend Pack – Rainbow Six Siege
Solid Snake kommer till Rainbow Six Siege! Legend Pack innehåller: - Operatören Solid Snake - En episk 3D-operatörssamling - 1 200 R6-krediter Det här paketet är bara tillgängligt fram till säsongens slut, så skynda dig innan det försvinner! R6-krediter är en spelvaluta som kan användas i Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. Du kan använda dem för att köpa spelföremål som Premium Battle Pass, nya operatörer och kosmetiska föremål, inklusive utseenden till vapen och operatörer. Den här samlingen återbetalas inte.