Leatherface
Leatherfaces omättliga hunger har lett honom till många konstiga platser. För inte så länge sedan gick han igenom en lysande, snurrande lila portal och hamnade i en ny värld. I den fanns en mängd underliga nya varelser att prova på. Med motorsåg i hand ägnar Leatherface sin tid åt att slakta de stora krigare som vågar ställa sig i hans väg.