Leaf Blower Co.
Blås bort dina löv och bekymmer i en avslappnad arbetssimulator. Bygg upp verksamheten, köp nya verktyg och lås upp uppgraderingar – samtidigt som du ser löven flyga. När allt kommer omkring är den enes skit den andres profit. ”Från lövhögar till pengahögar …” STÄDA UPP STAN Spela igenom hela berättelsen om Leaf Blower Co., rensa bort skräpet och låt friden lägra sig igen. Och naturligtvis väntar sig ingen att du gör allt detta gratis! Med dina surt förvärvade slantar kan du köpa ny utrustning, uppgraderingar och till och med nya stilar. Rätt verktyg för jobbet är viktigt, för själv är bäste dräng, vem skulle annars byta skin på din tunna? ETT JOBB FÖR ALLA ÅRSTIDER Lövblåsning är inte bara solsken och regnbågar – löven måste väck från skolgården även om det ösregnar ute, och en plötslig snöstorm över tennisbanan är bara en gyllene chans att verkligen sätta lövblåsaren på prov. Och att borgmästaren akut behöver trädgårdsstädning efter mörkrets inbrott må vara lite udda, men vem är du att neka honom? KANALISERA DITT INRE LUGN … Känn den djupa tillfredsställelsen av ett väl utfört arbete där du återställt friden, upplev fokuset när du blåser bort allt som hamnat fel och glöm bort tid och rum på din väg genom en uppsjö av varma och välkomnande miljöer. … OCH JAGA FRAM HEMLIGHETERNA Varje plats har ett antal valfria bonusmål och dolda påskägg, som belönar dig som utforskar alla skrymslen och vrår. Det krävs skarpögdhet och god verktygskännedom för att hitta alla! BLÅS SOM DU VILL När du klarat kampanjen behöver du inte gå längre än till arkadläget för att tillfredsställa lövblåsarklådan. Du kan välja vilken plats du vill, perfekta väderförhållanden och din bästa tid på dagen – det är helt upp till dig. En snöig morgon på stranden, en strålande solnedgång i parken och allt däremellan – spela Leaf Blower Co. på ditt sätt!