Lawn Mowing Simulator
Besök Storbritanniens vackra landsbygd i Lawn Moving Simulator, den enda simulatorn där du får utveckla din egen gräsklipparverksamhet och köra ett omfattande stall licensierade gräsklippare från framstående tillverkare som Toro, SCAG och STIGA. VERKLIGHETSTROGEN GRÄSKLIPPNING Kontrollera underlaget, ställ in skärhöjd och mät motorbelastningen för att göra bästa möjliga jobb i karriärläget, utmaningsläget och det fria läget. Ta klippningen till nya höjder med mönsterrullar, komposteringssatser, grässamlare, återvinnare, slaghackar och mer därtill. VACKER BRITTISK LANDSBYGD Lawn Moving Simulator utspelar sig på den vackra brittiska landsbygden. Här finns pittoreska gator, stora slottsmarker, mysiga trädgårdar och idylliska ängar som bara väntar på dig och dina gräsklippare. LICENSIERADE GRÄSKLIPPARTILLVERKARE Toro, SCAG och STIGA finns representerade i Lawn Moving Simulator med äkta modeller som återskapats in i minsta detalj. I grundspelet finns tolv gräsklippare, som alla har sina egna utmaningar, tillbehör och uppgraderingar. VERKLIGHETSTROGEN AFFÄRSUTVECKLING Bygg upp en gräsklipparverksamhet från grunden. Köp och uppgradera kontor, rekrytera personal, marknadsför dig och sköt ekonomin så att du har råd att expandera.