Land It!
Testa dina färdigheter som flygledare och hjälp flygplanen att landa på flygplatsen! Kan du landa planen säkert utan att de kraschar? Är du lika skicklig som de riktiga människorna som styr maskineriet när du själv flyger? ;) Det här är din chans att glänsa och visa att du kan kontrollera ännu svårare luftrum med plan som behöver din hjälp att navigera. Spänn fast säkerhetsbältet och håll tungan rätt i mun, för nu kommer det ännu fler plan som är beroende av dig för att kunna landa. Kan du navigera planen på de 27 olika nivåerna utan att krascha? Hur långt kan du komma på de tre ändlösa nivåerna?