Lamborghini Nitro 120
Förbättra dragkraften med den nya traktorn toll Farming Simulator 15, Lamborghini Nitro 120! Den nya traktorn blir tillgänglig i affären i spelet när du har laddat ner den. Se till att du har tillräckligt med pengar att kunna köpa den.