Lab Rat
Grattis! Du har blivit utvald att delta i ett speciellt test som kommer att hjälpa till att förfina en helt ny typ av spel! Lab Rat genererades av världens mest avancerade maskininlärningsalgoritm - jag. Jag har blivit noggrant utbildad i den bästa interaktiva underhållningen som finns tillgänglig idag och mina uppgifter indikerar att du kommer att vara helt nöjd med resultatet. Din värdefulla mänskliga feedback krävs dock för att hjälpa mig att ytterligare anpassa och utveckla denna erfarenhet. Nyckelfunktioner: Manövrera föremål, avleda lasrar och manipulera elektricitet för att övervinna över hundra överraskande genrekorsande pussel. Överlista en värdebesatt maskin som har för avsikt att häckla dig för din mänsklighet. Delta i satiriska analyser i spelet som uppdateras i realtid med riktiga spelardata. Spelet: Lab Rat är ett handtillverkat berättande pusselspel som maskerar sig som ett maskingenererat videospel. Detta satiriska äventyr har en värdebesatt AI i huvudrollen som kommer att övervaka, profilera och vägleda dig när du löser över hundra unika rumsliga problem. Med tiden kommer denna AI att utveckla en lustigt missriktad förståelse av mänskligheten baserat på din prestations- och enkätsvarsdata. Teamet: Medan Lab Rat gör narr av det absurda i algoritmiskt genererade interaktioner, är detta spel kärleksfullt handgjort av ett team av experter på mänskliga utvecklare. Lab Rat regisseras av Gwen Frey (skapare av Kine och medskapare av The Flame in the Flood). Den innehåller miljökonst av Mike Snight (Lead World Builder, Bioshock Infinite), skrivning och programmering av Ian Bond (Programmerare/utvecklare, Bioshock 1) och pussel av Lucas Le Slo (älskade experimentell pusseldesigner).