Kunoichi Dizzy - Awesomenauts Assemble! Kostym
VARNING! Du kommer inte att kunna använda detta innehåll om du inte även äger "Dizzy" innehållet. Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Dizzy i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning.