Kuhn Equipment Pack
Förläng din spelupplevelse med den nya officiella expansionen till Farming Simulator 17! Detta extramaterial innehåller 18 nya maskiner och delar från KUHN. När du laddat ner expansionen finns den tillgänglig i spelets butik. Se till att du har tillräckligt med pengar för att köpa den.