Kotenok
Slå till med precision som en pixlad kattunge i klassisk retroplattformsstil! Spela som en bortkommen kattunge i en farlig skog! Bemästra precisa plattformskontroller – spring, gör utfall och dubbelhoppa dig igenom 50 kluriga banor fyllda med spikar, fiender och kluriga pussel. Utforska livfulla pixelkonstvärldar, studsa på svampar, överlista fiender och leta efter dolda samlarföremål. Kan du få denna lekfulla katt att hitta hem? Ett charmigt kärleksbrev till klassiska plattformsspel!