Kosmetiskt paket 3
Kosmetiska föremål som låter dig anpassa din exodräkt som du vill! Innehåller följande: Kosmetiskt paket 3 Innehåller exodräktutseenden, dekaler, emotes, stämplar och utsmyckningar i ordningen som följer. Deadeye Alpha Deinonychus Body-set Deinonychus Body Warning: Bitey Roar Engaging target! Chomposaurus Zephyr Alpha Fire Dragon-set Fire Dragon Cloud Dragon The Influence Come get some! Mini Dragon Roadblock Alpha Big Bunny-set Big Bunny Button Rabbit Shoulder Shrug I got your back! Weary Rabbit Barrage Alpha Mystic-set Mystic Explosive Altar On the Floor It is HOT. Skull Talisman Witchdoctor Alpha Overlord-set Overlord Ritual Icon Upstream The doc is in! Pendant of Power Obs! Föremålen i det här setet kan eventuellt köpas separat eller som en del av andra set. Undvik dubbelköp. Utseenden, dekaler och utsmyckningar är kosmetiska föremål som förändrar exodräktens stil och har ingen annan effekt. Emotes och stämplar är föremål som kan användas för att anpassa kommunikationshjulet i spelet. Innehåll går att komma åt genom att gå från titelskärmen till hemskärmen i spelet. Obs! Det här DLC-paketet kan bara spelas på Microsoft-kontot som köpt det. Även om du är organisatör för en familjegrupp får inga av familjemedlemmarnas konton tillgång till det.