Knights and Magic Bundle
Följ med till fantasyvärldar fulla av magi och riddare, gift och kungar, kärlek och svek. Använd kraftfull magi för att ta reda på varför din son kidnappats och rädda honom från den mörka riddaren. Bli en skicklig alkemist som skickats på uppdrag av kungen. Undersök morden som inträffat och rädda riket. Visa din lojalitet som kunglig riddare, hitta Griffinvales försvunna arvtagare och hjälp honom återta sin krona och sitt rike.