KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind
Re Mind – Den andra berättelsen som utspelades under kulmen av KINGDOM HEARTS III. Fast besluten att rädda Kairi beger sig Sora till Keyblade Graveyard strax före slutstriden. Utan någon fysisk form spårar han de sju ljusväktarnas hjärtan. Genom att själv uppleva deras personliga strider är Sora på väg att upptäcka sanningar som han aldrig tidigare har föreställt sig. * Fullversionen av KINGDOM HEARTS III krävs för att använda detta innehåll. Tänk även på att uppdatera till den senaste versionen. * Den här produkten innehåller inte konsertvideon, och den är inte tillgänglig att köpa separat. Efter att ha köpt den här produkten kan du bara se konsertvideons innehåll genom att dessutom köpa "KINGDOM HEARTS III Re Mind + Concert Video" till fullt pris.