KeyWe - Early Bird Pack
Förboka nu och få Early Bird-paketet! Förbered dig på dina viktigaste postuppdrag någonsin med dessa tillbehör med personaltema! Klä dig rätt, lås upp nya uppdrag och få extra frimärken med den Experimentellt postpaket-manicken! Experimentellt postpaket-ryggsäck – lås upp fler minispel exklusivt med Experimentellt postpaket-tillbehöret! Få extra frimärken att köpa tillbehör i spelet med genom att slutföra dessa extra och roliga uppdragen! Bläckfisken Zuni-ryggsäck – Zuni vill så gärna åka med på Jeff och Debras ryggar medan de utför sina postuppdrag! Kasuarmask för ansiktet – Telepostens kasuarteam är inte kända för att vara observanta, så förklä dig som en med den här masken över ansiktet! Bucks stora buskiga skägg – Som tur är har Telepostens chef Buck Hamm mycket humor, så han gillar säkert att kiwierna härmar hans typiska utseende med det här setet!