Kerbal Space Program: Breaking Ground
Kerbal Space Program: Breaking Ground Expansion är den andra expansionen till den kritikerrosade rymdfärdssimulatorn, Kerbal Space Program. Denna innehållsrika expansion fokuserar på att öka möjligheterna när himlakropparna har nåtts genom att lägga till mer intressanta vetenskapliga uppgifter och ge tillgång till fler verktyg. -Ytdetaljer: En stor nyhet i Breaking Ground finns på himlakropparna som är utspridda i solsystemet. Meteorer, kratrar, stenformationer, kryovulkaner och annat täcker nu landskapet. -Robotdelar: De efterlängtade robotdelarna går nu att använda i KSP! Med ett gångjärn, en kolv, en rotor, och ett rotationsservo i olika storlekar kan spelarna ta sig an nya utmaningar och göra farkosterna mer kreativa. -Mobil vetenskap: Ny vetenskaplig forskningsutrustning (väderstation, geggundersökare, med mera) kan nu tas med i en behållare och sättas ut på himlakropparna för att samla in data.