Kartpaket 3
Utöka din flerspelarupplevelse med två extra kartor till Lost Planet 3I Convoy Chasm eskorterar NEVEC en Battle Cat som bär på viktiga hemligheter genom ett bergspass. När snöpiraterna får reda på detta lägger de sig i bakhåll. Spela som snöpiraterna och försök förhindra att NEVEC tar sig igenom passet. Eller spela som NEVEC, och ta dig fram till varje pris. Här är vertikal rörlighet avgörande. Använd alla medel för att hjälpa din sida att lyckas.I Siege strider NEVEC och snöpiraterna om en bas som är avgörande för NEVEC:s militära operationer. Spela som snöpiraterna och ta er in till varje pris, hämta den rena värmeenergin, och ta er så fort som möjligt ut igen via luften. Spela som NEVEC och stoppa snöpiraternas plundringsförsök, och säkra basen.