Midnight WorksRacing och flygning
Kanjozoku Game, Mudness Offroad & Buried Alive Bundle erbjuder tre intensiva upplevelser, var och en utformad för att pressa dina gränser på olika sätt. Från underjordiska race till offroad-uthållighet och psykologisk överlevnad levererar denna samling höga insatser i alla terränger. Kanjozoku Game kastar dig rakt in i den illegala racerkulturen, där specialbyggda bilar rusar fram på neonupplysta motorvägar. Trimma varje del av din bil och bevisa din dominans i en värld där varje sekund räknas. Mudness Offroad utmanar dig att ta dig an naturens mest obarmhärtiga stigar. Korsa karga miljöer, slutför krävande uppdrag och manövrera ditt fordon genom skiftande terräng och extrema väderförhållanden. Buried Alive tar en mörkare vändning och låser in dig i ett kusligt, trångt utrymme utan någon tydlig utväg. Du måste tänka snabbt, hålla dig lugn och överleva det okända med hjälp av dina instinkter. Detta bundle är gjort för spelare som söker fara, djup och spänningen i det oväntade.