KALIMBA
"Ett vackert designmästerverk som både är eftertänksamt och tankeväckande ... 10/10" Official Xbox Magazine "En av årets höjdpunkter ... 9/10" God is a Geek Lös kniviga underjordiska problem genom att hoppa, flyga och pussla i detta nya och alldeles fantastiska plattformsäventyr från den prisbelönta studion Press Play! En ondskefull schaman har sänkt ett mörker över ön Kalimba, och dina totem måste nu färdas från underjorden upp mot himlen för att skänka ön ljuset åter. Spela ensam eller tillsammans med en vän i ett samarbetsläge som Official Xbox Magazine har beskrivit som "magiskt". Ladda ned Kalimba nu och upplev ett oförglömligt äventyr!