Just Dance 2016
"Världens bäst säljande dansspel är tillbaka! Gör dig redo att dansa till de bästa låtarna från MEGHAN TRAINOR, MARTIN GARRIX, MARK RONSON FT. BRUNO MARS, THE BLACK EYED PEAS, LADY GAGA, JASON DERULO och många fler! ♦ Spela med mobiltelefonen! Ladda ned appen Just Dance Controller gratis och använd mobiltelefonen som handkontroll! ♦ Var stjärnan i ditt eget musikvideoklipp! Sjung eller visa upp dig med den nya funktionen Showtime! "