Jusant
Jusant är ett helt nytt actionpusselspel med klättring och en meditativ resa till toppen av ett högt torn. Utmana dig själv i din egen takt, utforska olika vägar och avslöja hemligheterna hos en försvunnen civilisation. Upplev klättring som aldrig förr Bemästra dina klätterverktyg och håll koll på din uthållighetsmätare för att lyckas navigera upp för detta mystiska och föränderliga torn. När du tar dig högre upp och tränar upp dina färdigheter blir du tvungen att lista ut det bästa sättet att använda de verktyg du har till förfogande för att ta dig dit du vill. Utforska alternativa vägar för att hitta ledtrådar om vad som har hänt här. Slappna av och njut av naturen Spela i din egen takt. Medan du klättrar stöter du på hisnande ekosystem som är fulla av flora och fauna, ackompanjerade av ett fridfullt och atmosfäriskt soundtrack. Håll i dig på torra och blåsiga sluttningar, ta skydd i tunnlar med bioluminescens som enda ljuskälla, och mycket mer. Res tillsammans med en kompanjon gjord av vatten Möt den mystiska Ballast. Den här varelsen hjälper till att leda dig fram under resans gång genom att väcka naturen längs vägen och avslöja ledtrådar som hjälper dig att pussla ihop tornets förflutna och nå toppen.