Jurassic World Evolution: Växtätande dinosaurier-paket
Öka den ekologiska mångfalden i din park med tre nya växtätare. Jurassic World Evolution: Växtätande dinosaurier-paketet lägger till sociala växtätare som är ett utmärkt tillskott till vilken park som helst.Homalocephale: Namnet betyder bokstavligen ”jämnt huvud”. Den har en platt och bred skalle som den använder som verktyg.Dryosaurus: Den här arten föredrar skogsmiljöer och använder sin snabbhet och smidighet för att undvika fara. Den använder sin styva svans som motvikt medan den springer.Nigersaurus: En av de minsta sauropoderna, cirka 9 meter lång. Trots den långa nacken äter nigersaurusen växter från backen.