Jurassic World Evolution: Return To Jurassic Park
Välkommen tillbaka till Jurassic Park … Efter händelserna i den ikoniska filmen från 1993 blir du inbjuden att återvända till ön där allt började. Ta tillbaka parken från dinosaurierna, återuppbygg välkända platser och ta dig an helt nya utmaningar vägledd av dr Alan Grant, dr Ellie Sattler och dr Ian Malcolm i en nyskriven berättelse röstsatt av de ursprungliga skådespelarna. Paketet har Jurassic Park-inspirerade attraktioner som huvudentrén och Jurrasic Park-touren, nya dinosaurier som Compsognathus och Pteranodon, klassiska utseenden med mera. Dessutom går det att spela om alla befintliga Jurassic World Evolution-utmaningar och sandlådenivåer med 1993-inspirerat gränssnitt och förråd!