Jurassic World Evolution 3: Deluxe-uppgraderingspaket
Jurassic World Evolution 3: Deluxe-uppgraderingspaketet innehåller ytterligare fyra spektakulära förhistoriska arter av familjemedlemmar; med varianter för hanar, honor och ungar: - Protoceratops - Guanlong - Thanatosdrakon - Concavenator Köp Jurassic World Evolution 3 Deluxe-uppgraderingspaketet, som innehåller ett mosasaurus-utseende, unika Clark County-miljöer och tre ATV-utseenden till underhålls- och reparationsteamet.