Jurassic World Evolution 3: Badlands-setet
Köp Badlands-setet nu, som innehåller: - Miljöföremål inspirerade av Jurassic Parks ikoniska utgrävningsplats, med bland annat en paviljong, en husbil, fossiler, datorer, en ”fossilfinnare” och en fyrhjuling. - Fem Badlands-miljöritningar. - Ett exklusivt Badlands-fyrhjulingsutseende för underhållsteamet.