Journey to the Savage Planet - Förhandsbokad utgåva
Förhandsboka Journey to the Savage Planet och få en bonus efter kassan: Journey to the Savage Planet-tema Förhandsboka och få bonusföremål i spelet, levererade efter lanseringen: - Martin Tweeds Bobblehead (gåva från firman) - den perfekta inredningsdetaljen för din Javelin-bostad, programmerad med en mängd olika motiverande citat och fraser för att få dig på bättre humör. - Kindred Aerospace Pistolamulett (gåva från firman) - ger spelare högre chans att få bättre loot när den bärs. Dessutom utgör den en hyllning till firmans utmärkelse för det fjärde bästa rymdutforskningsprogrammet! Välkommen till pionjärprogrammet! I detta färgglada co-op-äventyrsspel tar du rollen som den senaste rekryten på Kindred Aerospace. Efter att ha strandsatts på en okänd planet med begränsad utrustning måste du utforska och katalogisera främmande flora och fauna för att avgöra om planeten kan bebos av människor - men du kanske inte är den förste som sätter fot här… Lycka till - och se upp för slem!