Johnny Trigger: Lunatic DLC
Med denna DLC låser du upp: - Lunatisk hud - Showtime-vapen - Ytterligare 3000 ädelstenar för att köpa andra valutor - Ytterligare 75 pussel för att låsa upp mer serietidningsgrafik Anpassa ditt utseende med Lunatic-skinnet och skaffa ett nytt unikt vapen nu!