Johnny Trigger: Hotshot DLC
Med denna DLC låser du upp: - Hotshot-hud - Avsågat vapen - Ytterligare 2500 ädelstenar för att köpa andra valutor - Ytterligare 25 nycklar för att öppna låsta dörrar i basen Anpassa ditt utseende med Hotshot-skinnet och skaffa ett nytt unikt vapen nu!