Johnny Trigger: Butcher DLC
Med denna DLC låser du upp: - Skin som slaktare - Våldsamt vapen - Ytterligare 15 nycklar för att öppna låsta dörrar i basen - Ytterligare 50 hammare för att låsa upp andra uppgraderingar i basen Anpassa ditt utseende med Butcher skin och skaffa ett nytt unikt vapen nu!